En simtur

"När jag arbetade i kriget på Balkan besökte jag flyktingläger på öarna utanför Dalmatiens kust. Vid ett tillfälle beslöt jag mig för att ta en simtur i det azurblå Medelhavet. Det var varmt och skönt och solen sken. Det gick lätt att simma och innan jag visste ordet av var ön, som jag startade ifrån, långt borta. Jag hade dragits med av en havsström utan att märka det. Inte undra på att det gick lätt att simma. Den gången hade jag krafter nog och kunde simma tillbaka. Men det blev en väldig erfarenhet. Så lätt det är att dras med strömmen!" - Ur Christina Doctares Vägen till hälsa, det bästa av väst och det största av öst.

Jag tycker det är väldigt bra skrivet, Tänk så lätt det är att dras med omedvetet!

Putta iväg en kommentar
Postat av: Playmates Of Sweden

jättefin header ;)

2010-06-04 @ 22:50:00
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/
När du skriver en kommentar, tänk på att:
*Kommentaren visas inte direkt, jag kommer granska den innan jag eventuellt publicerar den.
*Du är aldrig riktigt anonym, jag kommer kunna se din IPaddress.
*Bilder som är fotade utav mig fotar jag med min Nikon D40.


Vill du inte posta en kommentar men har en kommentar eller fråga? Skicka ett mail istället!
Skicka ditt mail till: [email protected]

Fyll i din information:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback