Farewell

Jo tack jag vet jag Tyskland. Landet som skapar fantastisk musik. Landet med framgångsrika band och band i min smak. Innan älskade jag Tokio Hotel, kan ta fram deras låtar än idag och lyssna några minuter. Därefter gick jag över till Revolverheld, Cinema Bizarre, Freedom Call och nu har jag kärat ner mig i Avantasia, ett Power Metal-band och jag har nog lyssnat på deras låt Farewell 1000 gånger idag!

Here it goes Avantasia - Farewell



Putta iväg en kommentar
Postat av: Teddy<3

www.youtuberepeat.com/watch?v=6gsEqNz0Es0&feature=player_embedded#at=28



^^

2011-04-04 @ 12:51:04
URL: http://dikteddy.blogg.se (inaktiv)
När du skriver en kommentar, tänk på att:
*Kommentaren visas inte direkt, jag kommer granska den innan jag eventuellt publicerar den.
*Du är aldrig riktigt anonym, jag kommer kunna se din IPaddress.
*Bilder som är fotade utav mig fotar jag med min Nikon D40.


Vill du inte posta en kommentar men har en kommentar eller fråga? Skicka ett mail istället!
Skicka ditt mail till: [email protected]

Fyll i din information:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback