Arbete lönar sig faktiskt

Det har blivit ganska dålig uppdatering här i min blogg vilket beror på jobbet jag gjorde i torsdags. Jag har suttit klistrad vid photoshop men arbete lönar sig! Jag blev nöjd med det jag ådstakom och jag får hoppas att "kunderna" blev det också!

"Kunderna" var bekanta och det känns väl inte allt för bra att kalla dem kunder, haha. 
Sofie Gustafsson, http://emosuss.blogg.se
Besök gärna deras hemsida här.

Putta iväg en kommentar
Postat av: Johanna Carlevad

Tack snälla Sofie för de fina bilderna. Vi är jättenöjda.

Tack även för reklamen här på din sida:-)

Ha det så kul i Gbg.

2011-08-17 @ 08:50:11
När du skriver en kommentar, tänk på att:
*Kommentaren visas inte direkt, jag kommer granska den innan jag eventuellt publicerar den.
*Du är aldrig riktigt anonym, jag kommer kunna se din IPaddress.
*Bilder som är fotade utav mig fotar jag med min Nikon D40.


Vill du inte posta en kommentar men har en kommentar eller fråga? Skicka ett mail istället!
Skicka ditt mail till: [email protected]

Fyll i din information:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback