Randomness

Vad är det första du tänker på när du vaknar? "Var är jag?!" Nejmen, typ "Jah" eller något :P
Har någon gjort dig besviken de senaste tre dagarna? Tror inte det.
Har någon sett dig i underkläder de senaste tre dagarna? Nej
Om du var så full så du inte kunde gå, skulle personen du senast pussade ta hand om dig då? Haha. ja det tror jag.
Vem av dina vänner står dig allra närmast? Oj! Svårt att säga!
Har du någonsin pussat någon som varit hög? Det hoppas jag inte.
Vem är den största idioten du känner? Bör man verkligen säga det offentligt?
Vad är det bästa som hände dig idag? Vet inte riktigt
Hatar du någon just nu? Inte hatar kanske men... avskyr. :P
Vem tog senast på din rumpa? Tror han heter Richard xD
Har du syskon som är äldre än 21? Yes
Hur fick du ditt senaste blåmärke? När jag klände mig i datorn o.O
Saknar du någon just nu? Oja..!
Är du längre än de flesta i din ålder? Nej
Pratar du ofta? Ja, ganska ofta x) Eller sjunger. ;)
Har du någonsin funderat på att pierca tungan? Ja
När gapskrattade du senast? I söndags med Emelie och Jenny
Brukar du tänka innan du talar? Försöker att göra det i alla fall
Har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? Nej
Skulle du någonsin kunna tatuera dig? Försent att tänka så... :P
Håller du kvar vid någonting du borde släppa taget om? Hm, njae
Har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? Ja
Om dina föräldrar inte skulle gilla den du träffade, skulle du sluta träffa honom/henne? Absolut inte.
Tror du att du skulle klara en månad utan att svära? Ja
Vilka ställen har du varit på under de senaste tre timmarna? Mitt rum, köket, toan, garderoben...
Vem/vilka har du umgåtts med idag? Lisa! :3
Är du en elak person? Ja, om jag vill, mehehe. :3
Om du hade en miljon, nämn en sak du skulle köpa? Kamera
Vad lyssnar du på just nu? Nada
Tror du att vissa människor tycker illa om dig? Finns väl alltid någon som gör men jag försöker konsenterar mig på de som gillar mig istället. :)
Vem skrek du senast på och varför? Emelie, när vi käftades, höhöh!
Är du rädd för mörker? Beror på vilket mörker.
Vad drack du senast? Vatten
Tror du att två ex kan vara vänner? Ja
Vill du ha tillbaka någon i ditt liv? Ja
Skulle du vilja vara berömd? Som fotograf, ja. :)
Nämn någonting du verkligen skulle vilja ha just nu? Hm, speciellt umgänge, en puss och en kram.
Finns det någon person som du aldrig vill förlora? Ja
Hur många gånger finns "a" med i hela ditt namn? None
Vad är det första du tänker på när du vaknar? "Var är jag?!" Nejmen, typ "Jah" eller något :P
Har någon gjort dig besviken de senaste tre dagarna? Tror inte det.
Har någon sett dig i underkläder de senaste tre dagarna? Nej
Om du var så full så du inte kunde gå, skulle personen du senast pussade ta hand om dig då? Haha. ja det tror jag.
Vem av dina vänner står dig allra närmast? Oj! Svårt att säga!

Har du någonsin pussat någon som varit hög? Det hoppas jag inte.
Vem är den största idioten du känner? Bör man verkligen säga det offentligt?
Vad är det bästa som hände dig idag? Vet inte riktigt
Hatar du någon just nu? Inte hatar kanske men... avskyr kanske man kan säga.
Vem tog senast på din rumpa? Tror han heter Richard xD

Har du syskon som är äldre än 21? Yes
Hur fick du ditt senaste blåmärke? När jag klände mig i datorn o.O
Saknar du någon just nu? Oja..!
Är du längre än de flesta i din ålder? Nej
Pratar du ofta? Ja, ganska ofta x) Eller sjunger. ;)

Har du någonsin funderat på att pierca tungan? Ja, men jag togläppen istället. ;)
När gapskrattade du senast? I söndags med Emelie och Jenny
Brukar du tänka innan du talar? Försöker att göra det i alla fall
Har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? Nej
Skulle du någonsin kunna tatuera dig? Försent att tänka så... :P

Håller du kvar vid någonting du borde släppa taget om? Hm, njae
Har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? Ja
Om dina föräldrar inte skulle gilla den du träffade, skulle du sluta träffa honom/henne? Absolut inte.
Tror du att du skulle klara en månad utan att svära? Ja
Vilka ställen har du varit på under de senaste tre timmarna? Mitt rum, köket, toan, garderoben... 

Vem/vilka har du umgåtts med idag? Lisa! :3
Är du en elak person? Ja, om jag vill, mehehe. :3
Om du hade en miljon, nämn en sak du skulle köpa? Kamera
Vad lyssnar du på just nu? Nada
Tror du att vissa människor tycker illa om dig? Finns väl alltid någon som gör men jag försöker konsentera mig på de som gillar mig istället. :)

Vem skrek du senast på och varför? Emelie, när vi käftades, höhöh!
Är du rädd för mörker? Beror på vilket mörker.
Vad drack du senast? Vatten
Tror du att två ex kan vara vänner? Ja
Vill du ha tillbaka någon i ditt liv? Ja

Skulle du vilja vara berömd? Som fotograf, ja. :)
Nämn någonting du verkligen skulle vilja ha just nu? Hm, speciellt umgänge, en puss och en kram.
Finns det någon person som du aldrig vill förlora? Ja
Hur många gånger finns "a" med i hela ditt namn? None

Putta iväg en kommentar
Postat av: Liz

"Hur fick du ditt senaste blåmärke? När jag klände mig i datorn o.O"



Hahahahahahahahaha, Jag. Tror. Jag. DÖR! xD

2011-12-09 @ 10:01:47
URL: http://liziziz.blogg.se/
När du skriver en kommentar, tänk på att:
*Kommentaren visas inte direkt, jag kommer granska den innan jag eventuellt publicerar den.
*Du är aldrig riktigt anonym, jag kommer kunna se din IPaddress.
*Bilder som är fotade utav mig fotar jag med min Nikon D40.


Vill du inte posta en kommentar men har en kommentar eller fråga? Skicka ett mail istället!
Skicka ditt mail till: [email protected]

Fyll i din information:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback