Dunka mig gul och blå

Har jag visat er mitt underbara blåmärke som har tagit sin plats precis under knäskålen på mitt vänstra ben?

Alla som kommer till oss för första gången påpekar alltid att våran trappa upp till mitt och min brors rum är så himla brant. Det märkte jag också när jag drog dit som f*n här om dagen, när jag hade lite för bråttom..

Det är verkligen ingenting man skojar bort: Jag kom i kanske lite för hög fart och missade ett trappsteg. Gravitationen som så, i detta fallet, illa finns gav sig tillkänna och jag dängde knät i trappsteget istället.

Men! jag kunde ju inte ligga där i trappan så jag hasade mig upp till sängen. Väl där kunde jag få ur mig smärtan vilket jag gjorde genom att vrida mig som en orm som man nyss huggit av huvudet på, den slingrar och vrider sin som fan, och det gjorde jag också.

Plötsligt såg jag hela situationen från ovan i bakhuvudet och började skratta hysteriskt för mig själv... Efter 18 år i detta huset har jag fortfarande inte lärt mig...

Usel bild, jag vet. Men vem goes fotograf på ett blåmärke?

Putta iväg en kommentar
Postat av: Teddy<3

Stackarn!<3 Måste gjort ont!! :S Ajje, inte springa i trappan x)

2011-01-11 @ 15:11:23
URL: http://dikteddy.blogg.se (inaktiv)
Postat av: Sofie Gustafsson

Nej, jag vet Teddy, men jag lär mig ju aldrig, hahah.

2011-01-11 @ 16:43:49
URL: http://emosuss.blogg.se/
När du skriver en kommentar, tänk på att:
*Kommentaren visas inte direkt, jag kommer granska den innan jag eventuellt publicerar den.
*Du är aldrig riktigt anonym, jag kommer kunna se din IPaddress.
*Bilder som är fotade utav mig fotar jag med min Nikon D40.


Vill du inte posta en kommentar men har en kommentar eller fråga? Skicka ett mail istället!
Skicka ditt mail till: [email protected]

Fyll i din information:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback