"Nu kan det bara bli bättre"

Sedan 2011 drog igång har jag mött ett X antal personer som uttryckt sig som rubriken ovan. På ett eller annat sätt. Vilket får mig att känna mig ganska ensam om att ha haft ett fruktansvärt mycket bättre år än tidigare.

Jag har blivit enormt mycket starkare, gladare, mer entusiastisk till saker och ting, social och jag har lärt mig hantera mig själv, jobba med mig själv och min självkänsla har höjts enormt mycket. Så har det inte varit på i alla fall fem år, men nu har jag äntligen fått grepp om mig och mitt liv och det är bara under år 2010. Jag är stolt.

Putta iväg en kommentar
Postat av: linaa vikken pina

Vad underbart att höra:D De kanske blir vårat år i år=P

Lycka till!

Kul att du titta in!

2011-01-04 @ 16:57:40
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/
När du skriver en kommentar, tänk på att:
*Kommentaren visas inte direkt, jag kommer granska den innan jag eventuellt publicerar den.
*Du är aldrig riktigt anonym, jag kommer kunna se din IPaddress.
*Bilder som är fotade utav mig fotar jag med min Nikon D40.


Vill du inte posta en kommentar men har en kommentar eller fråga? Skicka ett mail istället!
Skicka ditt mail till: [email protected]

Fyll i din information:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback