Ett till punkt i listan

Tidigare sa jag att en ansvarsfull människa gärna fick skjuta mig om jag bytte min profilbild på Facebook till en bild där jag har studentmössa. (Nej, det har ännu inte hänt och kommer aldrig att hända)

Däremot, har jag kommit på ytterligare in sak i den listan. Är det så att jag börjar med "Dagens outfit", snälla, skjut mig.

Over And Out

Putta iväg en kommentar
När du skriver en kommentar, tänk på att:
*Kommentaren visas inte direkt, jag kommer granska den innan jag eventuellt publicerar den.
*Du är aldrig riktigt anonym, jag kommer kunna se din IPaddress.
*Bilder som är fotade utav mig fotar jag med min Nikon D40.


Vill du inte posta en kommentar men har en kommentar eller fråga? Skicka ett mail istället!
Skicka ditt mail till: [email protected]

Fyll i din information:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback