Screaming

Du är vacker och jag saknar dig

Vacker räcker inte
Saknar räcker inte

Jag skriker efter dig inombords
Inget språk räcker till för att beskriva dig

Snart går jag sönder

Putta iväg en kommentar
Postat av: Alicia

Sv: Tack jo jag vet att det vore bättre med ett macroobjektiv till exempel. Men med min budget för tillfället blir den nu close-up linser. OCh jag är öppen för att prova allt inom foto, det ger mig bara en större erfarenhet :)

2011-07-28 @ 01:19:58
URL: http://aamfa.blogg.se/
När du skriver en kommentar, tänk på att:
*Kommentaren visas inte direkt, jag kommer granska den innan jag eventuellt publicerar den.
*Du är aldrig riktigt anonym, jag kommer kunna se din IPaddress.
*Bilder som är fotade utav mig fotar jag med min Nikon D40.


Vill du inte posta en kommentar men har en kommentar eller fråga? Skicka ett mail istället!
Skicka ditt mail till: [email protected]

Fyll i din information:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback