Det magiska fotot

Snälla, stryp mig långsamt! (Givetvis är det bara en fras för att kunna börja detta inlägget lite lagom dramatiskt, lägg ingen större vikt i det.)

Bilderna jag har tagit de senaste dagarna saknar eld. Alltså jag menar, de saknar den där lilla touchen som gör att jag känner "Yes! Där satt den!" och sådant avskyr jag. Det kliar i fingrarna över att fota och sådär men det blir inget vidare. Irriterande.

Jag får nog börja på någon ny novell eller något, till dess att Det Där fotot sitter som en smäck.

Bland annat är det denna bilden jag är frustrerad över, och som för övrigt har fått mig att inse att vyer inte är min grej. Haha!


Putta iväg en kommentar
När du skriver en kommentar, tänk på att:
*Kommentaren visas inte direkt, jag kommer granska den innan jag eventuellt publicerar den.
*Du är aldrig riktigt anonym, jag kommer kunna se din IPaddress.
*Bilder som är fotade utav mig fotar jag med min Nikon D40.


Vill du inte posta en kommentar men har en kommentar eller fråga? Skicka ett mail istället!
Skicka ditt mail till: [email protected]

Fyll i din information:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback