Pommes + Mangoraja, I'm in heaven

Jag måste erkänna att jag förstår folk som skåpsäter på nätterna. Dock gör jag inte själv det men jisses...

...För bara några minuter sedan kände jag hur det bara slog mig och jag såg en bild med ugnsvärmda pommes och en liten skål med Mandorajadip bredvid. Jag minns att min kompis Maria och jag alltid tog den dippen när vi år på Frasses hamburgerbar. Mangoraja som dip och sourcremekrydda på pommesen. Visst låter det konstigt men ack så gott det var! Och så roligt vi hade!

Det var vid 00:36 det slog mig: Ge mig pommes och mangoraja! Men, nej. Jag tänker varken gå ner i köket och värma pommes vid denna tiden på dygnet och dessutom har vi inte just den dippen hemma så då kan det lika gärna vara! Punkt!
En aningen besviken Suss checkar nu ut. En nu, på dagen, 19-årig Suss säger godnatt.

Over.and.Out

Putta iväg en kommentar
När du skriver en kommentar, tänk på att:
*Kommentaren visas inte direkt, jag kommer granska den innan jag eventuellt publicerar den.
*Du är aldrig riktigt anonym, jag kommer kunna se din IPaddress.
*Bilder som är fotade utav mig fotar jag med min Nikon D40.


Vill du inte posta en kommentar men har en kommentar eller fråga? Skicka ett mail istället!
Skicka ditt mail till: [email protected]

Fyll i din information:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback