Sär skrivning

(Notera att rubriken är arrangerad;) )
Särskrivning är någonting som bör utrotas, jag läste nyss mitt förra inlägg och såg att jag hade med en särskrivning där. Det är inte helt okej, MEN jag står för mitt misstag och bryr mig inte om att ändra det. Jag är medvetan om mitt fel och lär av mina misstag, haha!

Fotat i ett relativt mörkt rum.
Utrustning: Stativ, Nikon D40, vinflaska och ficklampa.
Inställningar: ISO: 200    Bländare: f/22   Slutartid: 20sek.

Putta iväg en kommentar
Postat av: E m m a E n g q v i s t - Fotoblogg ♥

Herregud vad duktig du är! Riktiigt fin! :')

2011-11-09 @ 19:07:08
URL: http://piczoom.blogg.se/
När du skriver en kommentar, tänk på att:
*Kommentaren visas inte direkt, jag kommer granska den innan jag eventuellt publicerar den.
*Du är aldrig riktigt anonym, jag kommer kunna se din IPaddress.
*Bilder som är fotade utav mig fotar jag med min Nikon D40.


Vill du inte posta en kommentar men har en kommentar eller fråga? Skicka ett mail istället!
Skicka ditt mail till: [email protected]

Fyll i din information:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback