Back on Track

Jag har varit lite ur spår den senaste veckan men nu är jag tillbaka här igen i alla fall. Förhoppningsvis, haha!
Trots min lilla frånvaro här har jag inte haft lika stort uppehåll från kameran. Här är några blandade bilder som jag har tagit denna veckan!











Ta hand om er, och varandra!
(som Jerry Springer så vänligt säger i slutet av varje program.)
Men nu är det min tur.

Putta iväg en kommentar
Postat av: Anders

Sista bilden med kabbelekorna, eller vad det nu är för gula blommor, är kanon!

De andra bilderna är inte dumma de heller,

men sista sticker ut :D

2012-04-25 @ 19:08:47
URL: http://pickledpics.se
Postat av: CJ

SVAR: Det tycker jag verkligen att du ska göra, det är magiskt vackert. :) Kram!

2012-05-03 @ 15:33:50
URL: http://cjs.blogg.se/
När du skriver en kommentar, tänk på att:
*Kommentaren visas inte direkt, jag kommer granska den innan jag eventuellt publicerar den.
*Du är aldrig riktigt anonym, jag kommer kunna se din IPaddress.
*Bilder som är fotade utav mig fotar jag med min Nikon D40.


Vill du inte posta en kommentar men har en kommentar eller fråga? Skicka ett mail istället!
Skicka ditt mail till: [email protected]

Fyll i din information:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback