Dices

Har jag nämt att jag gillar tärningar? Inte? Då gör ajg det nu.
Jag gillar dem. Konstigt nog.
Har faktiskt en tatuering med just tärningar, släng ett öga på den Här.


Putta iväg en kommentar
Postat av: Teddy

Hehe, Jag har hur många tärningar som helst. Jag använder dom till ett kort-spel :) många är 20-sidiga men jag har massa fina 6-sidiga och andra konstiga tärningar^^

2012-01-17 @ 23:48:33
Postat av: FOTO - Suss

Teddy: Haha ja tärningar är coola ^^ Dock gillar jag bara de sexsidiga :P

2012-01-18 @ 11:51:00
URL: http://emosuss.blogg.se/
Postat av: Malin Wallberg [ www.mwphotos.se ]

svar: Tack! :)

Skulle tippa på att jag bara använt mig av min externa blixt faktiskt!

2012-01-19 @ 09:13:40
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/
När du skriver en kommentar, tänk på att:
*Kommentaren visas inte direkt, jag kommer granska den innan jag eventuellt publicerar den.
*Du är aldrig riktigt anonym, jag kommer kunna se din IPaddress.
*Bilder som är fotade utav mig fotar jag med min Nikon D40.


Vill du inte posta en kommentar men har en kommentar eller fråga? Skicka ett mail istället!
Skicka ditt mail till: [email protected]

Fyll i din information:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback