Knott

Ett gäng knott som jag träffade på för ett tag sedan.

Putta iväg en kommentar
Postat av: Anders

Gillar färgerna och den oskarpa horisonten,
eller vad man ska kalla det.
Gillar inte knotten.
Eller jo, här var dom ju ganska sjyssta
och håller sej på behörigt avstånd från mej. :)

Nu måste jag klia mej också....

Svar: Tack så mycket Anders! :)Ja, jag håller mig också på avstånd, även fast de verkar vara överallt, haha!
Nja vet inte om man kan kalla det horisont eftersom det är en skog men någonting åt det hållet i alla fall. :)
Sofie Gustafsson

2012-08-01 @ 17:00:28
URL: http://pickledpics.se
När du skriver en kommentar, tänk på att:
*Kommentaren visas inte direkt, jag kommer granska den innan jag eventuellt publicerar den.
*Du är aldrig riktigt anonym, jag kommer kunna se din IPaddress.
*Bilder som är fotade utav mig fotar jag med min Nikon D40.


Vill du inte posta en kommentar men har en kommentar eller fråga? Skicka ett mail istället!
Skicka ditt mail till: [email protected]

Fyll i din information:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback