Luktärt

I torsdags var jag äntligen hos läkaren för att kolla upp mina höfter, jag har haft galet ont i dem till och från i mer är två år. Dock kunde hon inte ge mig några fasta svar utan jag fick till min förskräckelse(eftersom jag är extremt nålrädd) lämna blodprov. Då kan de kolla så att det inte är någon infektion sedan fick jag en remiss till röntgen, för att vara på den säkra sidan. Kommer dessutom få en remiss till en sjukgymnast. Så mycket för så lite tänkte jag, MEN jag vill ju inte ha ont längre.

Fotot har kommit lite vid sidan av eftersom jag snöat in mig på macrofoto, vilket är svårjobbat när det blåser så mycket som det gör här om dagarna nu. Jag ger er därför denna bild från dagen.

Vild luktärt. (Lathyrus odoratus)

Putta iväg en kommentar
När du skriver en kommentar, tänk på att:
*Kommentaren visas inte direkt, jag kommer granska den innan jag eventuellt publicerar den.
*Du är aldrig riktigt anonym, jag kommer kunna se din IPaddress.
*Bilder som är fotade utav mig fotar jag med min Nikon D40.


Vill du inte posta en kommentar men har en kommentar eller fråga? Skicka ett mail istället!
Skicka ditt mail till: [email protected]

Fyll i din information:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback