Ta det lugnt!

Jag vet att vissa av er tycker att jag borde uppdatera mer än vad jag gör, jag får de kommentarerna lite då och då men, utan att låta otrevlig måste jag be er att förstå att jag uppdaterar när jag vill, jag uppdaterar när jag har nya bilder att visa, när jag har någonting att säga eller berätta. Ta det lugnt bara. 

Dagarna för mig just nu går åt till att tänka väldigt mycket. På saker jag inte vill ta upp sådär offentligt. Jag fotar inte så mycket men försöker hålla modet uppe. Jag hoppas det ska bli mer foto framöver nu när våren är framme men just nu ber jag er att ta det lugnt när det gäller att se bilder. Jag kommer nog ventilera mig lite då och då men så småning om(troligen) ta bort de inläggen.

Putta iväg en kommentar
Postat av: Marie

Håller med dig :)

2012-03-26 @ 21:18:23
URL: http://mariesfotografier.blogspot.com/?m=1
När du skriver en kommentar, tänk på att:
*Kommentaren visas inte direkt, jag kommer granska den innan jag eventuellt publicerar den.
*Du är aldrig riktigt anonym, jag kommer kunna se din IPaddress.
*Bilder som är fotade utav mig fotar jag med min Nikon D40.


Vill du inte posta en kommentar men har en kommentar eller fråga? Skicka ett mail istället!
Skicka ditt mail till: [email protected]

Fyll i din information:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback