Sjukt

Började kolla på Sjukhuset, säsong 6 igår. Jag har sett alla andra säsonger och har väntat in några program av denna säsongen så jag ska ha något att titta på på kvällarna. Jag vet inte varför jag facineras av programmet och yrkerna som de visar där. Skulle jag kunna skulle jag väldigt gärna vilja jobba på en akutmottagning eller som ambulanssjukvårdare.

I alla fall träffade jag dessa två grabbar(vilket jag inte vet om det faktiskt är) igår på min fotorunda.


Blåvinge, närmare bestämt Puktörneblåvinge (Polyommatus Icarus)






Putta iväg en kommentar
Postat av: Terje

Två riktigt fina makrobilder! Gillar särskilt blomflugan! :)

2012-06-18 @ 14:31:49
URL: http://www.terjehelleso.se
När du skriver en kommentar, tänk på att:
*Kommentaren visas inte direkt, jag kommer granska den innan jag eventuellt publicerar den.
*Du är aldrig riktigt anonym, jag kommer kunna se din IPaddress.
*Bilder som är fotade utav mig fotar jag med min Nikon D40.


Vill du inte posta en kommentar men har en kommentar eller fråga? Skicka ett mail istället!
Skicka ditt mail till: [email protected]

Fyll i din information:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback