Atmosfear

Nu har jag just kommit hem från nästan fyra dagar i Göteborg, den fantastiska staden. Kanske inte den mest miljövänliga men fin är den. :)

Det blev inte så mycket tid med kameran, jag trodde faktiskt att det skulle bli mer men icke. Vi har haft en hel del annat för oss, Liseberg en hel dag - Jag åkte självklart nya Atmosfear, tillsammans med min kusin. Ett underbart 146m högt frittfall som ingen ville åka med mig igen.

Universeum en dag - Ett ganska kul ställe som jag aldrig besökt förut trots att jag hört så mycket om det. 

(Filmen i länken är inte min och jag medverkar inte i den på något sätt.)

Putta iväg en kommentar
När du skriver en kommentar, tänk på att:
*Kommentaren visas inte direkt, jag kommer granska den innan jag eventuellt publicerar den.
*Du är aldrig riktigt anonym, jag kommer kunna se din IPaddress.
*Bilder som är fotade utav mig fotar jag med min Nikon D40.


Vill du inte posta en kommentar men har en kommentar eller fråga? Skicka ett mail istället!
Skicka ditt mail till: [email protected]

Fyll i din information:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback