Om EmoSuss

Jag är en glad och galen tjej som nu efter en lång depression njuter av livet och vill ta tillvara på det så gott det går! Det gör jag genom att skriva, fota, vara med mina vänner, lyssna på det fantastiska bandet VOLBEAT och mycket mer!

Jag bor en lite bit utanför staden Kalmar i södra Sverige, går i tredje klass i Jenny Nyströmsskolan. På fritiden fotar jag som sagt en hel del. Bilderna lägger jag upp här eller på Facebook. Vissa redigerar jag(i Photoshop CS3), andra inte. Så de flesta bilderna här i bloggen kommer vara fotade av mig om inget annat nämns. Kameran jag använder för fotona är en Nikon D40.

När jag inte fotar skriver jag väldigt mycket, för det mesta noveller men även kortare "romaner". Jag skriver även lite låttexter, dikter och "dagboksvarianter" men det är inte allt för ofta. Det jag egentligen skulle vilja är att ge ut en bok av något slag, bara för att se hur det går. Eller som nästan varenda tonåring har drömt om; En skiva. Skulle inte det vara coolt? Det tycker jag i alla fall!

Eller bara stå på scenen! Visst har jag gjort det några gånger men för ett bra tag sedan, då jag var så feg och tillbakadragen så jag inte vågade någonting. Skulle jag idag få chansen skulle jag ge så mycket mer än vad jag gjorde då! :)

För övrigt kan man till exempelvis kalla mig emo och jag tar inte det minsta illa upp även fast det är menat att jag ska det. Jag vet vem jag är och står stadigt på jorden.

Putta iväg en kommentar
När du skriver en kommentar, tänk på att:
*Kommentaren visas inte direkt, jag kommer granska den innan jag eventuellt publicerar den.
*Du är aldrig riktigt anonym, jag kommer kunna se din IPaddress.
*Bilder som är fotade utav mig fotar jag med min Nikon D40.


Vill du inte posta en kommentar men har en kommentar eller fråga? Skicka ett mail istället!
Skicka ditt mail till: [email protected]

Fyll i din information:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback