Filmrulle

Jag har fått lite smak av blod just nu. Min kusin ville väldigt gärna ha en filmrulle i sin header, vilket hon fick, klicka här för att se den. Denna gången har hon själv hjälpt till med sin blogg och sin header. :)

Jag å andra sidan har som sagt fått lite av blodad tand inför det här med filmrullar. Emelies är ju rak och det är lätt att lägga in bilder i den men sedan finns det ju slingriga rullar och det är lite mer pilligt att få in bilderna i områderna då, jag har testat lite:

Ganska bra för att vara första gången!

Putta iväg en kommentar
Postat av: maria carlsson lp08

coolt:D ser ju jätte bra ut! :)

2011-01-06 @ 19:52:08
När du skriver en kommentar, tänk på att:
*Kommentaren visas inte direkt, jag kommer granska den innan jag eventuellt publicerar den.
*Du är aldrig riktigt anonym, jag kommer kunna se din IPaddress.
*Bilder som är fotade utav mig fotar jag med min Nikon D40.


Vill du inte posta en kommentar men har en kommentar eller fråga? Skicka ett mail istället!
Skicka ditt mail till: [email protected]

Fyll i din information:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback