Underskattat

Underskattade saker jag verkligen vill understryka är just nu två saker:

Makaroner och falukorv
Varför är det så underskattat? Det går alltid ner, det går fort att laga och billigt. Kan det bli bättre? Plus att det är mycket, mycket godare än vad man tänker på!
Bild från google.se

Min andra sak är:
Cornelis Vreeswijk
Han är också så sjukt underskattad. Folk tycker det är lamt, tråkig eller liknande med hans musik. Du undrar jag alltid om de verkligen har lyssnat igenom alla hans 100-tal låtar? Man hittar alltid något man tycker är bra eller mindre bra. Underskatta inte denne man!

Bild från google.se

Putta iväg en kommentar
Postat av: Teddy<3

Du kunde ju hittat en bättre bild XD

2011-01-30 @ 00:55:09
URL: http://dikteddy.blogg.se (inaktiv)
Postat av: sandra

sv: självklart får du det, men om du visar den på din blogg, länka gärna.



Ja cornelis är grymt underskattad! han är frän ju

2011-02-02 @ 19:48:20
URL: http://[email protected]
Postat av: "Suss" Gustafsson - Med glimten i ögat

Haha, nej Teddy, det kunde jag faktiskt inte, inte i storleken jag ville ha :P

2011-02-02 @ 22:02:17
URL: http://emosuss.blogg.se/
När du skriver en kommentar, tänk på att:
*Kommentaren visas inte direkt, jag kommer granska den innan jag eventuellt publicerar den.
*Du är aldrig riktigt anonym, jag kommer kunna se din IPaddress.
*Bilder som är fotade utav mig fotar jag med min Nikon D40.


Vill du inte posta en kommentar men har en kommentar eller fråga? Skicka ett mail istället!
Skicka ditt mail till: [email protected]

Fyll i din information:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback