E Voilá

Jag har faktiskt en egen lite bubbla som jag så ofta går in i. När jag vill fly går jag in i den. När jag har tråkigt, när jag är lycklig, rädd - You name it.

Jag är allt för ofta inne i min trevliga bubbla och det kan få mig att verka ignorant eller ointresserad men det är det sista jag är för det mesta. Jag vill inte ignorera, jag ser men det är svårt att nå ut från bubblan när den väl är där. Det är lättare att spräcka den utifrån, tro mig.

Den bubblan kan faktiskt spräckas och det gör den väldigt ofta, om någon skulle prata med mig. Jag blir aldrig sur för det, eller besvärad - Den är så lätt att bygga upp igen om jag behöver det. Så språck den gärna om ni vill något eller bara vill prata.

Min kusin påpekar alltid detta och hon och min tvillingsyster säger ofta att det skulle vara trevligt att få se den någon gång. Här är den.

Sofie Gustafsson, http://emosuss.blogg.se
Jag gillar min bubbla men jag gillar andra människor mer. Jag har inte haft den så länge så jag vet bara inte riktigt hur jag hanterar den från att komma tillbaka. Det är något som jag håller på att lära mig.

Over and Out

Putta iväg en kommentar
Postat av: SANNA

sv: heheeh jaa jag tog den för typ 2 veckor sen bara :D hehee ohjaa.. äldre män <3333333333333333333



ALLTSÅ GRYM BILD!!!

2011-06-12 @ 13:39:10
URL: http://blacktoast.blogg.se/
När du skriver en kommentar, tänk på att:
*Kommentaren visas inte direkt, jag kommer granska den innan jag eventuellt publicerar den.
*Du är aldrig riktigt anonym, jag kommer kunna se din IPaddress.
*Bilder som är fotade utav mig fotar jag med min Nikon D40.


Vill du inte posta en kommentar men har en kommentar eller fråga? Skicka ett mail istället!
Skicka ditt mail till: [email protected]

Fyll i din information:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback