Länkbyten

Det här med att byta blogglänkar... D.v.s. Jag skriver något sött och gulligt om "denhär bloggen/tjejen" för att "Hon har en så fin och bra blogg som ni bara mååsste kolla in".

Jag vet inte vad ni tycker men personligen hatar jag de förfrågningarna. Jag länkar bara folk och bloggar som jag finner intresse in, som jag själv vill tipsa om eller liknande. Inte några kassa eller halvbra bloggar om mode, resor eller där skribenten inte ens förstår sig på den svenska grammatiken, eller särskrivning. Nej tack jag vet jag Nevnarien, Johanna Fåglund eller Simone där har ni kvalitet enligt mig. :)

Putta iväg en kommentar
Postat av: pixxxie - 30 åriga bloggmamman

Håller med dig till 100% ;) hihi

2011-10-31 @ 22:15:16
URL: http://pixxxie.se
När du skriver en kommentar, tänk på att:
*Kommentaren visas inte direkt, jag kommer granska den innan jag eventuellt publicerar den.
*Du är aldrig riktigt anonym, jag kommer kunna se din IPaddress.
*Bilder som är fotade utav mig fotar jag med min Nikon D40.


Vill du inte posta en kommentar men har en kommentar eller fråga? Skicka ett mail istället!
Skicka ditt mail till: [email protected]

Fyll i din information:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback