Dansar i månens sken

Jag gillar månen. Den får mig, med risk för att låta lite töntig att bli helt... ställd. Kan sitta och titta på den i evigheter. Den är min polare.


Ikväll är månen full
Jag känner mig berusad
Det leende klotet har
en underlig dragningskraft på mig
Jag ylar som en varg
Men annars är allt så tyst
Jag kan inte sova nu
så jag tar mig ut
Dansar i månens sken
Jag dansar naken under stjärnorna
av liv och lust
Mörkret skrämmer mig inte ikväll
Jag känner mig som ett barn
när mina bara fötter
flyger över den mjuka mossan
Du skulle tro jag var galen
om du kunde se mig nu
Men vad gör det mig?
Jag kan inte låta bli
Jag älskar att
dansa i månens sken
Jag dansar naken under stjärnorna
av liv och lust
Älskar att
dansa i månens sken
Jag dansar naken under stjärnorna
av liv och lust
Jag berusas av månen inatt
Oh, jag älskar att
dansa i månens sken
Jag dansar naken under stjärnorna
av liv och lust
Älskar att
dansa i månens sken
Jag dansar naken under stjärnorna
av liv och lust
Ikväll är månen full
Jag känner mig berusad
Det leende klotet har
en underlig dragningskraft på mig
Jag ylar som en varg
Men annars är allt så tyst
Jag kan inte sova nu
så jag tar mig ut

Dansar i månens sken
Jag dansar naken under stjärnorna
av liv och lust

Mörkret skrämmer mig inte ikväll
Jag känner mig som ett barn
när mina bara fötter
flyger över den mjuka mossan
Du skulle tro jag var galen
om du kunde se mig nu
Men vad gör det mig?
Jag kan inte låta bli

Jag älskar att
dansa i månens sken
Jag dansar naken under stjärnorna
av liv och lust
Älskar att
dansa i månens sken
Jag dansar naken under stjärnorna
av liv och lust

Jag berusas av månen inatt

Oh, jag älskar att
dansa i månens sken
Jag dansar naken under stjärnorna
av liv och lust
Älskar att
dansa i månens sken
Jag dansar naken under stjärnorna
av liv och lust
Timotej - Dansa i månens sken

Putta iväg en kommentar
Postat av: Nicole [ Foto & Vardag ]

Hej! Skulle du kunna kolla in mina senaste bilder som jag tagit i motljus? Jag skulle gärna vilja ha lite kritik. Jag skulle bli jätteglad då! :)



http://twinstars.blogg.se/2012/april/fina-farger.html#comment

2012-04-11 @ 19:42:40
URL: http://twinstars.blogg.se/
Postat av: Anders

Månen är spännande!



Men, är det inte Suzzies Orkester som gjort låten?

Eller Timotej kanske gjorde en cover på den?



Skit samma, egentligen.

Månen bryr sej inte om det ;)

2012-04-11 @ 21:14:40
URL: http://pickledpics.se
Postat av: Elin

fin blogg

2012-04-14 @ 14:38:26
URL: http://loov.blogg.se/
När du skriver en kommentar, tänk på att:
*Kommentaren visas inte direkt, jag kommer granska den innan jag eventuellt publicerar den.
*Du är aldrig riktigt anonym, jag kommer kunna se din IPaddress.
*Bilder som är fotade utav mig fotar jag med min Nikon D40.


Vill du inte posta en kommentar men har en kommentar eller fråga? Skicka ett mail istället!
Skicka ditt mail till: [email protected]

Fyll i din information:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback