Händelser: (1)

Alltså visst. Den där röda lilla fyrkanten kanske är trevligt för att det är något som hänt, någon kanske har skrivit till dig i din logg, kommenterat/gillat din status, ditt foto, ditt videoklipp, din länk eller vad det nu kan vara!

Jag, däremot hatar den verkligen. Inte för det faktum att det hänt något och något har gett mig respons på någonting, det är ju lite småroligt ändå. Bara den grejen av att den är där. Jag avskyr den men vet inte varför. Den får inte vara där. Snacka om att ha personlighetskluvning.

Bara att se den gör att jag ryser.
Inte av välbehag
Inte av obehag
Inte av girighet
Jag vet inte av vad

Putta iväg en kommentar
När du skriver en kommentar, tänk på att:
*Kommentaren visas inte direkt, jag kommer granska den innan jag eventuellt publicerar den.
*Du är aldrig riktigt anonym, jag kommer kunna se din IPaddress.
*Bilder som är fotade utav mig fotar jag med min Nikon D40.


Vill du inte posta en kommentar men har en kommentar eller fråga? Skicka ett mail istället!
Skicka ditt mail till: [email protected]

Fyll i din information:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback