Spetziellt

Ni som följer "lillabloggen" på Youtube känner ju igen den här killen. William Spetz. En himla begåvad och rolig vloggare som vuxit fram på ganska kort tid. Kolla in hans Youtubekanal HÄR

Denna bilden har jag lagt ganska mycket tid på, det är mitt absolut första försök till ett porträtt med hjälp av (endast) Photoshop. Vad tycker ni? =)

Willian Spetz, Lillabloggen

Putta iväg en kommentar
Postat av: Nadja

Han är riktigt Awesome! :)

Bilden är jättesnygg, såg direkt att det var han :)

2012-04-26 @ 14:27:58
URL: http://ihjartainspiration.blogspot.com/
Postat av: Ellen

Herregud va bra du är på att måla!

2012-05-02 @ 20:38:14
URL: http://silvergrey.blogg.se/
Postat av: Signe

Snyggt, man känner direkt igen honom! Men med fler detaljer, skuggor och nyanser skulle han bli mer levande:)

2012-05-03 @ 12:27:33
Postat av: Foto - EmoSuss

Tack Signe! =)

Ja som sagt var det första gången jag målade ett porträtt men jag ska tänka på det i fortsättningen! ^^

2012-05-03 @ 15:46:26
URL: http://emosuss.blogg.se/
Postat av: Emma

Du är så himla dutig! Du äger :)

2012-05-04 @ 10:42:46
När du skriver en kommentar, tänk på att:
*Kommentaren visas inte direkt, jag kommer granska den innan jag eventuellt publicerar den.
*Du är aldrig riktigt anonym, jag kommer kunna se din IPaddress.
*Bilder som är fotade utav mig fotar jag med min Nikon D40.


Vill du inte posta en kommentar men har en kommentar eller fråga? Skicka ett mail istället!
Skicka ditt mail till: [email protected]

Fyll i din information:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback