Hide and seek

Jag går nu regelbundet till en sjukgymnast på grund av mina höfter. I flera år har jag haft ont men jag har tänkt att "Det ordnar väl sig" så jag har struntat i att kolla upp det. Nu har jag börjat en "rehabilitering" och hoppas verkligen att det ska hjälpa.

Mina höfter har varit ett ganska stort problem för mig, inte minst när jag är ute och fotar. Det är inte så att jag står rakt upp och ner och knäpper av mina bilder, tvärtom, ibland kan man hamna i de mest konstigaste ställningar. Ibland undrar jag "Hur blev det såhär?". Ibland när man fotar småkryp kan man inte bara gå fram till krypet och sen sätta sig ner på huk i normalt tempo, då gäller det att liksom "smyga sig på" och sakta sätta sig ner, vilket inte alltid har gått med mina höfter. Nu hoppas jag på en förändring!
 
 
På båda bilder här har jag legat på marken och fotat dessa bevingade vänner.

Putta iväg en kommentar
När du skriver en kommentar, tänk på att:
*Kommentaren visas inte direkt, jag kommer granska den innan jag eventuellt publicerar den.
*Du är aldrig riktigt anonym, jag kommer kunna se din IPaddress.
*Bilder som är fotade utav mig fotar jag med min Nikon D40.


Vill du inte posta en kommentar men har en kommentar eller fråga? Skicka ett mail istället!
Skicka ditt mail till: [email protected]

Fyll i din information:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback