Inspiration

 
 
 
Ett av mina favoritord är inspiration, jag vet inte riktigt varför, kanske mest för att jag använder mig av det mycket i min vardag när jag fotar, skriver osv. Trots detta skulle jag vilja ha lite mer av det, även fast det nästan rinner över redan nu. Det är en så underbar känsla när det bara flyter på, tankar och idéer rusar omkring i hjärnan och ut i fingertopparna. För mig är det en oslagbar känsla, tätt följt av kärlek. För mig är Inspiration lycka, även fast det inte alltid visar sig att idén blir bra. Testar man inte vet man ju inte.
 

Putta iväg en kommentar
När du skriver en kommentar, tänk på att:
*Kommentaren visas inte direkt, jag kommer granska den innan jag eventuellt publicerar den.
*Du är aldrig riktigt anonym, jag kommer kunna se din IPaddress.
*Bilder som är fotade utav mig fotar jag med min Nikon D40.


Vill du inte posta en kommentar men har en kommentar eller fråga? Skicka ett mail istället!
Skicka ditt mail till: [email protected]

Fyll i din information:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback