De där guldkornen

En del människor får en bara att le. Utan att göra någonting, bara att finnas. Jag har en sådan vän i tankarna just nu och jag kan inte sluta le. Han ställer verkligen upp, lyssnar och finns där hela tiden. Han dömer inte och jag vet att jag kan vända mig till honom om det är något. Han ställer alltid upp.

Det är lätt att sådana personer blir utnyttjade, vilket enligt mig är rent utsagt, fördjävligt. Varför gör något sådant mot en så underbar människa som faktiskt vill allas väl? Varför kan vi andra då inte behandla honom lika väl? INgen vill ju bli utnyttjad men det är tydligen helt okej att utnyttja, eller?

Treat each other well!

Putta iväg en kommentar
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Sv: Det var en ganska snäll fjäril som satt kvar även om man gick nära :)) Sen har jag beskurit bilden lite också.

2012-02-03 @ 17:21:16
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/
Postat av: ANGELICA

Gillar din blogg! :)

2012-02-04 @ 11:28:14
URL: http://stahlbrost.blogg.se/
När du skriver en kommentar, tänk på att:
*Kommentaren visas inte direkt, jag kommer granska den innan jag eventuellt publicerar den.
*Du är aldrig riktigt anonym, jag kommer kunna se din IPaddress.
*Bilder som är fotade utav mig fotar jag med min Nikon D40.


Vill du inte posta en kommentar men har en kommentar eller fråga? Skicka ett mail istället!
Skicka ditt mail till: [email protected]

Fyll i din information:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback