Internetarmén

Har ni kanske missat Internetarmén? I så fall kanske ni borde ta en titta HÄR och HÄR för att förstå vad det är för fantastiskt som Kjell Eriksson och Lars Arrhenius försöker påbörja!

Sofie Gustafsson, http://emosuss.blogg.se

Tanken med Internetarmén är att försöka dränka internetmobbningen i goda kommentarer och slippa internetmobbningen som försigår. Jag stödjer detta till hundra procent. Internetmobbning är något onödigt och visar på att människor bara vill visa sig tuffa. Tyvärr görs detta gärna anonymt men hjälp oss i armén att dränka detta! 

Denna sort av mobbning och kränkning finns gott om både på facebook, twitter och särskilt bloggar men även andra internetsidor också. Våga så för vem du är och våga så emot detta!

Putta iväg en kommentar
Postat av: anna

låter som en riktigt bra grej!!!

2012-02-25 @ 08:50:12
URL: http://ahlmaart.wordpress.com
När du skriver en kommentar, tänk på att:
*Kommentaren visas inte direkt, jag kommer granska den innan jag eventuellt publicerar den.
*Du är aldrig riktigt anonym, jag kommer kunna se din IPaddress.
*Bilder som är fotade utav mig fotar jag med min Nikon D40.


Vill du inte posta en kommentar men har en kommentar eller fråga? Skicka ett mail istället!
Skicka ditt mail till: [email protected]

Fyll i din information:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback