Long livin' dream

Vet ni vad?
Ibland tycker jag att min dröm är lite fånig men sen kommer jag på hur det känns när jag föreställer mig min dröm, jag kommer på hur det känns i kroppen när jag föreställer mig att jag har den där fotostudion i Göteborg för det är det som är min dröm. Att ha en liten fotostudio i en storstad som Göteborg. Att få göra småjobb, lite här och där. Det och att få träffa Galenskaparna och After Shave. Visst låter det lite fånigt?
Min dröm att få träffa någon är att få träffa gruppen Galenskaparna och After Shave, inte någon världskändis. Inte att bli stenrik och leva livet och åka utomlands varannan månad utan att bosätta mig i kära Göteborg och göra det jag känner att jag verkligen kan, fota.
Det må vara fånigt men jisses vad jag drömmer om det. ^^
Vet ni vad?
Ibland tycker jag att min dröm är lite fånig men sen kommer jag på hur det känns när jag föreställer mig min dröm, jag kommer på hur det känns i kroppen när jag föreställer mig att jag har den där fotostudion i Göteborg för det är det som är min dröm. Att ha en liten fotostudio i en storstad som Göteborg. Att få göra småjobb, lite här och där. Det och att få träffa Galenskaparna och After Shave. Visst låter det lite fånigt?

Min dröm att få träffa någon är att få träffa gruppen Galenskaparna och After Shave, inte någon världskändis. Inte att bli stenrik och leva livet och åka utomlands varannan månad utan att bosätta mig i kära Göteborg och göra det jag känner att jag verkligen kan, fota.

Det må vara fånigt men jisses vad jag drömmer om det. ^^



Pillade ihop denna bilden lite snabbt I PS CS3.

Putta iväg en kommentar
Postat av: Malin Wallberg [ www.mwphotos.se ]

svar: Tack, det är roligt att höra! :D

2012-01-25 @ 07:13:39
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/
Postat av: anna

det är inte alls fåniget!! det var precis min dröm. fast inte i gbg då. utan den lilla staden, där jag bor. men iaf jag har en studio, där jag gör lite små jobb och fotar vänner, bara för att det är kul!! det är en bra dröm!!

2012-01-25 @ 08:18:52
URL: http://ahlmaart.wordpress.com
Postat av: lisa

sv; tack så mycket! :)

kram från oss! :)

2012-01-25 @ 13:42:42
URL: http://fourphotographs.blogg.se/
Postat av: anna

det är dockfilm vi gör. mycket trevlig hobby. vi bygger allt själva kulisser, dockor osv. vi har baara gjort en film än. du kan titta på den här: http://www.youtube.com/watch?v=Wh3zL6A77lo



kulissen i filmen är en minikopia av mariestads torg (där vi bor)

nu bygger vi inför nästa film som ska bli ett rum och kök.

2012-01-25 @ 16:20:05
URL: http://ahlmaart.wordpresss.com
Postat av: anna

det var ju våran första film. så den har många fel och brister. men den är lite rolig och framförallt var den kul att göra. det tog ca en månad med väldit intensivt arbete.

2012-01-26 @ 00:54:52
URL: http://ahlmaart.wordprss.com
När du skriver en kommentar, tänk på att:
*Kommentaren visas inte direkt, jag kommer granska den innan jag eventuellt publicerar den.
*Du är aldrig riktigt anonym, jag kommer kunna se din IPaddress.
*Bilder som är fotade utav mig fotar jag med min Nikon D40.


Vill du inte posta en kommentar men har en kommentar eller fråga? Skicka ett mail istället!
Skicka ditt mail till: [email protected]

Fyll i din information:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback