Skimrande guld

En Vitfläckig Guldvinge(tror jag åtminståne). Väldigt vacker fjäril enligt mig. Band alla nätfjärilar och liknande lyser den verkligen trots att den är så liten.
 

Putta iväg en kommentar
Postat av: Anders

Kul att se en bild från dej igen :)
Fast jag ska inte kasta sten osv,
har varit overksam ett tag...

Jag gillar att du har så kort skärpedjup på fjärilen.
I vanliga fall vill jag ha skärpa även på vingarna,
men här funkar det hur bra som helst :D

Svar: Tack så mycket Anders! Jomen det har ju faktiskt stått still här ett tag men nu verkar det som att jag är igång igen så smått, kul att du tittar in! :)
Tack så mycket, Jag har faktiskt inte tänkt så mycket på skärpedjupet här, bilden var en ren impulsbild som visade sig bli ganska bra. Haha. :)
Sofie Gustafsson

2012-07-22 @ 21:33:46
URL: http://pickledpics.se
När du skriver en kommentar, tänk på att:
*Kommentaren visas inte direkt, jag kommer granska den innan jag eventuellt publicerar den.
*Du är aldrig riktigt anonym, jag kommer kunna se din IPaddress.
*Bilder som är fotade utav mig fotar jag med min Nikon D40.


Vill du inte posta en kommentar men har en kommentar eller fråga? Skicka ett mail istället!
Skicka ditt mail till: [email protected]

Fyll i din information:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback