Pippi Långstumpsfeeling

Jag vill börja fotografera byggnader. Jag börjar med ett offer 50m bort. En gammal affär som jag älskar utseendet på. Hoppas ingen bygger om det eller ändrar dess färg. Det liknar lite pippihuset i Pippi Långstrump. Inte alls lika knasigt men lite sådan feeling är det allt. Skulle nog också bli härligt i svartvitt. 


Putta iväg en kommentar
Postat av: Josefin

Du har verkligen fantastiska bilder på din blogg! :) Läste nog att du hade ett macroobjektiv, min mamma skulle ge vad som helst för ett sådant :P

2012-06-18 @ 22:46:19
URL: http://jami.blogg.se/
Postat av: Josefin

Aaa tänkte eftersom en del bilder var så väldigt inzoomade :P Min mamma tycker det är jätteroligt att ta kort och hon har en blogg själv med.

Det är verkligen jätteroligt att jobba i vården! Jag älskar det! Vill du läsa till undersköterska kan du göra det på komvux. Sen är ett tips om du ska läsa till sjuksköterska så kan du göra högskoleprovet, då har man större chans att komma in :)

Svar: Haha jaha, okej. ^^ Vad har hon för bloggadress då? =)
Ja, jag tänkte faktiskt göra det, jag får kolla lite betyg och sådant. Skulle inte alls vara helt fel att jobba som det. Tack för tipset! :D
Sofie Gustafsson

2012-06-19 @ 17:11:49
URL: http://jami.blogg.se
Postat av: Josefin

Hennes blogg är: mimmione.blogg.se :)
Går du på gymnasiet eller har du tagit studenten?
haha jag vet inte heller om jag fick det :P Men jag såg att du hade kommenterat det nya inlägget iaf haha ;) Kram

2012-06-19 @ 18:13:35
URL: http://jami.blogg.se
Postat av: Josefin

Det får du ta och göra :)

2012-06-19 @ 20:21:43
URL: http://jami.blogg.se
När du skriver en kommentar, tänk på att:
*Kommentaren visas inte direkt, jag kommer granska den innan jag eventuellt publicerar den.
*Du är aldrig riktigt anonym, jag kommer kunna se din IPaddress.
*Bilder som är fotade utav mig fotar jag med min Nikon D40.


Vill du inte posta en kommentar men har en kommentar eller fråga? Skicka ett mail istället!
Skicka ditt mail till: [email protected]

Fyll i din information:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback