Lite bättre, liten fluga.

Jag var på ett, inte allt för glatt humör idag på eftermiddagen. Frustrerad och kände en viss hopplöshet över ett och annat. Tog därför kameran och gick en runda med hög volym på reggaemusiken, allting kändes lite bättre då. Hittade då den här lilla krabaten. En, ungefär 2-3mm lång fluga som satt och vilade på ett grässtrå. :)


Tyvärr fick jag fokuset mer på ena vingen än på ögat, som jag ville. Men blev ganska nöjd ändå.



Putta iväg en kommentar
När du skriver en kommentar, tänk på att:
*Kommentaren visas inte direkt, jag kommer granska den innan jag eventuellt publicerar den.
*Du är aldrig riktigt anonym, jag kommer kunna se din IPaddress.
*Bilder som är fotade utav mig fotar jag med min Nikon D40.


Vill du inte posta en kommentar men har en kommentar eller fråga? Skicka ett mail istället!
Skicka ditt mail till: [email protected]

Fyll i din information:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback