Malus

Jag, som många andra gillar äppelträdets blommor. Dock gillar jag nästan bara gröna äpplen. Ville ni veta det? Nu fick ni det i alla fall. Kan ju vara trevligt om jag har någon liten stalker där ute som antecknar allt jag gillar och inte gillar. :) (Bara du inte tänker döda mig eller förgripa dig på mig så är väl det okej antar jag.)


Jag vet, detta blev nog det mest konstiga inlägg på länge. Men ett inlägg. En bild.

Putta iväg en kommentar
När du skriver en kommentar, tänk på att:
*Kommentaren visas inte direkt, jag kommer granska den innan jag eventuellt publicerar den.
*Du är aldrig riktigt anonym, jag kommer kunna se din IPaddress.
*Bilder som är fotade utav mig fotar jag med min Nikon D40.


Vill du inte posta en kommentar men har en kommentar eller fråga? Skicka ett mail istället!
Skicka ditt mail till: [email protected]

Fyll i din information:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback