Standing all alone, still quite happy

Som alltid när det är trevligt väder drog jag mig ut på två små fotorundor idag. Även fast det blåste. I alla fall resulterade det i några bra bilder.

Vare sig det blåser eller inte är det svårt för mig att spara bilder och att inte vara för självkritisk. Jag har en tendens att nästan aldrig bli nöjd. Idag hade jag tagit ca 150 bilder och enligt mig var det endast sex stycken som höll måttet. Kanske sätter jag ribban alldeles för högt eller också så är bilderna so sållas bort faktiskt kassa, vad vet jag? 








Putta iväg en kommentar
Postat av: Anders

Gillar den där lila blomman som tittar fram, sträcker på halsen, i ett hav av gräs.

Det är väl bra att vara självkritiskt?

Tänk om fler vore det....

Var glad att du inte var med på den analoga tiden

när film och framkallning var dyrt.

Nu är det bara att bränna på ;)

2012-05-10 @ 15:45:08
URL: http://pickledpics.se
Postat av: Anders

Hmm... vad det är för blomma?

Min första tanke var backsippa,

fast jag är absolut inte säker.

Analogt foto vore skoj att pröva igen.

Det var längesedan.

Och då får man väl fotografera efter devisen:

"Ta färre bilder och fotografera mer". :D

2012-05-10 @ 21:06:43
URL: http://pickledpics.se
När du skriver en kommentar, tänk på att:
*Kommentaren visas inte direkt, jag kommer granska den innan jag eventuellt publicerar den.
*Du är aldrig riktigt anonym, jag kommer kunna se din IPaddress.
*Bilder som är fotade utav mig fotar jag med min Nikon D40.


Vill du inte posta en kommentar men har en kommentar eller fråga? Skicka ett mail istället!
Skicka ditt mail till: [email protected]

Fyll i din information:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback