Nose, paw makes a dog

Läste igenom en text jag skrev förra veckan, i torsdags för att vara exakt. Då vi hade detta "minister för en dag". Jag blev utvalt som någon "överhuvud" för att jag höll koll på saker och ting. Ja det kanske jag gör men gud så tunn jag är, allt brakade ihop efter några minuter men jag höll minen i kanske 20min sen var det slut för min ministerpost kan jag säga. "Fuck it!" säger texten i alla fall.

Dock var det bara för stunden(tror jag).

(Objektiv: 18-55mm)

Putta iväg en kommentar
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Svar: Taack!! :D

2010-05-11 @ 22:32:43
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/
Postat av: Marika

vilka fina bilder :) hihi, bra där , den kan komma plötsligt men försvinner ibland lika snabbt.. :)

2010-05-12 @ 14:15:42
URL: http://minipumpaan.blogg.se/
När du skriver en kommentar, tänk på att:
*Kommentaren visas inte direkt, jag kommer granska den innan jag eventuellt publicerar den.
*Du är aldrig riktigt anonym, jag kommer kunna se din IPaddress.
*Bilder som är fotade utav mig fotar jag med min Nikon D40.


Vill du inte posta en kommentar men har en kommentar eller fråga? Skicka ett mail istället!
Skicka ditt mail till: [email protected]

Fyll i din information:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback