Om jag kunde trolla

Om jag kunde trolla skulle jag flyga
högt över målnen och följa vindarna

Om jag fick önska skulle jag önska mig dig
en dag med dig för att berätta ur jag känner

Om jag skulle våga skulle jag kasta mig ner för ett högt hus
för att känna vinden i mitt hår
för att fatta att människor inte flyger
och för att jag aldrig kommer kunna berätta för jag känner inför dig.

Putta iväg en kommentar
När du skriver en kommentar, tänk på att:
*Kommentaren visas inte direkt, jag kommer granska den innan jag eventuellt publicerar den.
*Du är aldrig riktigt anonym, jag kommer kunna se din IPaddress.
*Bilder som är fotade utav mig fotar jag med min Nikon D40.


Vill du inte posta en kommentar men har en kommentar eller fråga? Skicka ett mail istället!
Skicka ditt mail till: [email protected]

Fyll i din information:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback