Sparv

Jag går fortfarande i tankarna om att göra en vlogg eller liknande men jag vet inte riktigt. Jag har lite idéer men inte alls mycket erfarenhet framför kameran så det är en stor risk att det blir tilltryckt och så. Får kanske provfilma lite och sådär först. Det finns så många duktiga vloggare där ute som man aldrig kommer kunna mäta sig med, eller?

I alla fall så brukar jag få lite kompisar utanför fönstret. De är så himla söta, tycker ni inte? Just här har vi bara en dock.


Nikon D40
Sigma DG 70-300

FÖRRESTEN!
Ni har väl inte glömt att ni kan gilla min blogg på Facebook, följa mig på Twitter, Dayviews och på Youtube?!
Alla länkar finns i menyn till höger!->

Putta iväg en kommentar
Postat av: Annika

Jätte fin bild :)

2012-04-19 @ 16:24:30
URL: http://blogofphoto.blogg.se/
Postat av: p h o t o g r a p h y b y siri

vilken fin bild! :)

2012-04-20 @ 20:42:20
URL: http://shal.blogg.se/
Postat av: Simon Glimholt

Fin bild! Det blir ju en del fågelbilder såhär dags på året :)

2012-04-28 @ 23:42:36
URL: http://simonpixel.webblogg.se/
När du skriver en kommentar, tänk på att:
*Kommentaren visas inte direkt, jag kommer granska den innan jag eventuellt publicerar den.
*Du är aldrig riktigt anonym, jag kommer kunna se din IPaddress.
*Bilder som är fotade utav mig fotar jag med min Nikon D40.


Vill du inte posta en kommentar men har en kommentar eller fråga? Skicka ett mail istället!
Skicka ditt mail till: [email protected]

Fyll i din information:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback