Varför hata?

Detta med haters. Folk som hatar någon för hur de ser ut, deras framgång, något de har hört på omvägar att de har gjort o.s.v. Jag skulle vilja ha en riktig förklaring på vad de människor har gjort dem för att bli hatade.

Ta bara tonårsartisten Justin Bieber, jag gillar personligen inte alls hans musik, tycker inte han är det minsta snygg men jag ser ingen anledning på att hata honom för det som vissa gör?

Den grymma rapartisten Filip Winther, varför vill man ens hata honom? Han lägger ner sin själ i musiken, som är grymt bra och varje dag får han ta skit. Jag undrar Varför? Vad har han någonsin gjort någon för att förtjäna att bli hatad? Hur kan man vara så feg att man går på någon för dess utseende? Hur kan man vara så feg att man gömmer sig bakom en dator? Varför vill man ens trycka ner någon?


Så fort en stjärna eller någon kändis har en flick-/pojkvän, en nära vän, en man eller fru och till och med ibland ett barn blir denne hatad. Varför?

Det är ett omoget sätt att skriva om den på en offentlig blogg, sida eller liknande, att hänga ut personer som det ena eller det andra, använda skällsord och göra personangrepp. Dessa människor har inte en chans att försvara sig och det är endast dessa personer som vet sanningen om de själv.

Säger denna hatade individ att den ångrar något den gjort eller ber om ursäkt för något tas detta inte på allvar, hatersen har ställt in sig på att för evigt hata hen.

Hata är någonting man väjer att göra, gör man de så borde man tänka en eller två gånger till.

Over.And.Out

Putta iväg en kommentar
Postat av: Marie

Du har så rätt!!

2012-08-11 @ 10:21:45
URL: http://mariesfotostunder.wordpress.com/
När du skriver en kommentar, tänk på att:
*Kommentaren visas inte direkt, jag kommer granska den innan jag eventuellt publicerar den.
*Du är aldrig riktigt anonym, jag kommer kunna se din IPaddress.
*Bilder som är fotade utav mig fotar jag med min Nikon D40.


Vill du inte posta en kommentar men har en kommentar eller fråga? Skicka ett mail istället!
Skicka ditt mail till: [email protected]

Fyll i din information:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback