Ett tips!

Tricket är väl att smyga sig på dem.
Jag har fått en del frågor om "hur jag kan få så bra närbilder" och där har ni svaret(även om detta inte är en pangbild). Ge det tid, ha tålamod, smyg dig på bytet och hoppas på att den/det inte blir rädd. ;)

Dessutom har jag två macrolinser på två stycken 10+ på ett vanligt kitobjektiv(18-55mm).
Under bilden ger jag er även en låt jag tycker passar in.




Inte min musikstil? Det är mycket ni inte vet om mig. ;)

Putta iväg en kommentar
Postat av: Terje

Vilken trevlig bild på vårtbitare! :)

2012-06-18 @ 14:29:17
URL: http://www.terjehelleso.se
När du skriver en kommentar, tänk på att:
*Kommentaren visas inte direkt, jag kommer granska den innan jag eventuellt publicerar den.
*Du är aldrig riktigt anonym, jag kommer kunna se din IPaddress.
*Bilder som är fotade utav mig fotar jag med min Nikon D40.


Vill du inte posta en kommentar men har en kommentar eller fråga? Skicka ett mail istället!
Skicka ditt mail till: [email protected]

Fyll i din information:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback