Stay right there, it will be more fun to run you over.

Nu är jag aggressiv så ni vet.
Jag blir så äckligt trött på alla haters, alla fördomar, alla förhastade slutsatser och Fan och hans moster. Varför vill man göra ett personangrepp mot någon? Varför vill man trycka ner folk? Är det för att få uppmärksamhet och göra sig själv större och bättre? Om så är fallet kan jag berätta för världen att det är inte vad man uppnår.

Jag följer några humorbloggar och humorvloggare och ser dagligen hur folk försöker styra dem genom att be dem göra det ena eller det andra för att det då "skulle bli roligare". Vafan är det så jävla sätt? Rent utsagt. Följer man inte någon för att man gillar det den gör? Det är i alla fall vad jag gör. De som jag inte tycker gör bra saker ger jag blanka tjyven i. Jag hoppas att det inte finns någon av er som följer mig som gör det för att försöker hitta fel eller negativa saker i mina bilder. Däremot är konstruktiv kritik alltid välkommet.

När jag tänker på detta fenomenet som hela tiden finns där ute på nätet i fruktansvärt stora mängder bygger jag upp en mur. En mur med tegelsten, vallgrav och taggtråd och hela köret. Här ska inte idioter få komma in. Därefter drar jag på min nuvarande älsklingslåt på hög volym.

Det skär i hjärtat när världen inte förstår ironi eller att vissa spyr ut saker utan att tänka sig för eller när folk försöker göra sig stora på andras pykiska eller fysiska bekostnad.

Men vet ni va'?
Det här loppet kommer inte idioter vinna.


[Vad gäller låten borde ni lyssna på texten innan ni yttrar er. Tjejerna hatar inte män, de hatar inte någon steriotyp eller något. De hatar de där korkade människorna som tar saker för givet, ser ner på folk, inte tänker o.s.v. Lyssna.]

MVH
Today Aggressiva 
EMOSUSS

Putta iväg en kommentar
När du skriver en kommentar, tänk på att:
*Kommentaren visas inte direkt, jag kommer granska den innan jag eventuellt publicerar den.
*Du är aldrig riktigt anonym, jag kommer kunna se din IPaddress.
*Bilder som är fotade utav mig fotar jag med min Nikon D40.


Vill du inte posta en kommentar men har en kommentar eller fråga? Skicka ett mail istället!
Skicka ditt mail till: [email protected]

Fyll i din information:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback