Too much?

Ja, jag vet att det har varit fyllt med lite för mycket kärlek(om det kan nu bli för mycket av det?:'D) här men tro det eller ej, det är sådan jag är, fast att jag inte alltid visar det. Jag är galet kärleksfull, omtänksam och hela den biten. Det kanske inte är det första man tänker på när man ser mig, då är det lite mer... "Holy, monkey, vad var det där..?"

Nejmen, nu vet ni det också!




Putta iväg en kommentar
Postat av: Lina

Jag älskar verkligen dina bilder! Det blir som att dom förmedlar massa saker genom att bra titta på dom. owo

2012-06-17 @ 19:39:54
URL: http://fotographics.blogg.se/
När du skriver en kommentar, tänk på att:
*Kommentaren visas inte direkt, jag kommer granska den innan jag eventuellt publicerar den.
*Du är aldrig riktigt anonym, jag kommer kunna se din IPaddress.
*Bilder som är fotade utav mig fotar jag med min Nikon D40.


Vill du inte posta en kommentar men har en kommentar eller fråga? Skicka ett mail istället!
Skicka ditt mail till: [email protected]

Fyll i din information:

Namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din Kommentar:

Trackback